söndag, maj 07, 2006

Så var det söndag kväll igen! Idag hade vi sovmorgon eftersom Oscar var hos farmor och bestefar inatt. Jan-Ole och jag var på Norsk Militær Tattoo i Oslo Spektrum som Jan- Ole fick biljetter till av mig i 40-årspresent! Det var en helt fantastisk upplevelse med militära kårer och drillteam av alla de slag. Armèns Lejon var där- de åker motorcykel över hinder, genom brinnande ringar osc. Det var cool! Och att det bästa numret var svenskt var ju extra roligt. Så var det kosackdansare oxå. Tufft! Efter det åt vi SUSHI på Nippon Art! Jag älskar sushi! Det finns INTE sushirestaurant i Drammen! Katastrof! ;) Man kan köpa det i plastlåda på Meny... Inte riktigt samma sak?! :) Resten av dagen idag har vi tillbringat i trädgården. Vi har lagat ny rabatt, plantat blommor i blomlådorna och klippt häckar och stått på. Så det var extra gott att få gå till svärföräldrarna och äta grillat! Mmmums... Nu är klockan snart 22 och Oscar ligger fortfarande och trallar i sängen. Det tycker jag är lite jobbigt! Jag tycker en (snart) tvååring ska sova från ca 20- 20.30 max. INTE 22!? Men han är inte ledsen och bråkar utan han ligger och sjunger och pratar för sig själv och han sov för all del mer än två timmar på dagen så jag får väl försöka slappna av!? ;) Fast nu börjar han ropa på mig... Det blir inget av det mister! ;) Kram

Inga kommentarer: