söndag, mars 11, 2012

Hyttehelg!

På fredagen åkte vi upp till hytta på Veggli fjäll!.. Farmor och bestefar var redan där och middagen stod på bordet då vi kom upp! Härligt!!!
Vi har varit massa ute alltså, även om det ser ut som det på bilderna!?.. :)

Det går undan nedover...

Men väl inne så var det DS eller PC-spel och massa soffMYS som gällde...

"Jeg liker å sitte ute å kose meg..."

Jag har inte åkt skidor på flera år, vilket inte passar så bra när man har hytta på fjället och hytta är byggd uppe på en kulle... När den sen är täckt med snö är det liiiite svårt att gå upp med vanliga skor så skidor är himla praktiskt!.. sista åren har jag vägrat av ngn slags rädsla, känner väl ite att jag har kontroll över skidorna, så jag har gått på trugor istället! MEN denna helg, med lite hjälp av svärmor, fantastiska Guri!, så har jag övervunnit värsta skräcken och faktiskt gått en liten tur varje dag! :D Stoooor skillnad!.. :) Solen har skinit på oss men det har STORMAT ordentligt... En helt skön och avslappnande helg! :)

2 kommentarer:

mamma sa...

Ser jättehärligt ut. Va bra att du fått åka lite skidor också.

Jessica sa...

Det låter så härligt :) och vad kul att du vågat på dig lite skidåkning oxå.
Duktiga du <3<3

Många kramar!
/Jessica