söndag, mars 18, 2012

Helg, underbara helg...

På fredagen hade Nora playdate med en söt vännina och jag slutade lite tidigt så jag hann helghandla och vi bakade chokladbrownies inför besöket!..
På lördagen gick killarna på något forbollsevent så Nora tog sparkcykeln och jag gick bort på centret! Nora målade påskägg och vi tog en fika... våfflor är en av Noras favvisar...
Barna sov hos farmor och bestefar då JO och jag var bjudna på 50årsfest! Kul festm trevligt folk och skööönt med sovmorgon till 9.30!.. Lyx för mig... :) Vi hämtade dem efter frukost och då var de ute... båda uppslukta av spel på pappas mobil!

När vi kom hem plockade vi fram VÅREN! Dvs tog fram trampolinen, borstade bort grus i trappan och utanför garaget, klippte häcken ol... :)
Trampo är KUL!.. :)
Sa jag KUL!.. ;D
Nora ääälskar att hjälpa mig på köket... :)
Jag VET att ni inte gillar de här små bilderna med jag har inte alltid med de stora kameran utan då är det lättare att ta bilder med mobilen. Hellre det är inte alls... ;)

1 kommentar:

mamma sa...

Håller med, bättre små bilder än inga alls. Så kul med bilder ♥