söndag, oktober 23, 2011

Tidsbrist eller PC-strul...

Antingen eller och oavsett hinner/kan jag inte blogga som jag vill! Jag har massa blogginlägg i huvudet men som dessvärre aldrig kommer ner på tryck!.. Synd! Det är ju såååå otroligt KUL! Så jag njuter de få stunder jag får till då... :) Förra helgen var jag ju i Göteborg med bästaste vänninorna!.. Vi bodde på samma rum på mysigaste hotellet med GOD hotellfrukost och vi shoppade och såg R.E.A-showen! KUL!.. Vilken härlig weekend vi hade!..



I veckorna rusar dagarna på... Oscar tränar sin taekwondo och Nora går på ballett! Är de inte söta!?.. Aww... ;D Stolt mammis som är med lillsnurp på baletten... och vi är gärna med Oscar både jag och Nora och sitter och hejar på... han är en naturtalang!!! Verkligen duktig! :)

3 kommentarer:

mamma sa...

Tänker det var ett fnissigt gäng som träffades i Göteborg.

Anonym sa...

Åh hotellfrukost! Bara det.

Låter som en mysig helg. Jag vill också åka iväg!

Jessica sa...

Men vi blir glada när det ramlar in ett blogginlägg :)

Jag förstår precis vad du menar, jag tänker ofta blogginlägg men de kommer sällan längre än så nu för tiden :)
Det är väl så, tiden/orken går liksom upp o ner.

Var rädd om dig fina!

KRAM