söndag, augusti 21, 2011

Tivoli...

I tillägg till konserter och div upptåg över hela stan är det massa olika föreningar som har stands runtom i parken. Vi ska nu bli medlemmar och träna och simma på badet(badhallen)- igen!.. denna gången SKA jag ta mig mer TID! Jag äääälskar ju att simma så var är problemet!?.. Hm... PEKFINGER till mig själv!.. Skärpning där!.. Oscar tränar ju redan fotboll men vill oxå nu pröva taekwondo!.. Tja, varför inte!?.. Han har så mkt energi att ut med den bara säger då jag... ;D Kanske den coola showen de höll spelar in liiite... ;D Det var såklart tivoli på plats och man kunde RIDA! Oscar bara älskar det- oxå!.. :D



Nora äääälskar karuseller och full fart! :D


Här är det hon som är den enda som njuter utsikten ska jag lova... jag är mest hysteriskt rädd för att vi ska falla rätt ner och dö... hm... och Oscar är nog lika hysterisk medans JO försöker skämta bort allt med DÅLIGA skämt som gör mig ännu mer hysterisk... ja, mina kära systrar... denna har förvisso golv men jag har klarat av ännu en idiotkaruselltur! Ha hahahaaa... ;D


Sen körde vi bilar och krockade och skrattade nästan tills vi kisade på oss och så åt vi middag på Mackedo... Fin söndagsmiddag?.. hehe... men vi gör det inte alls ofta så visst hundan kan man fuska ibland!? :D Himlen öppnade sig på oss, vilket vi inte alls var förberedda på, så när vi kom hem tog Nora ohc jag en värmande dusch. Sen har det varit fotboll och Nora och jag gräddade våfflor! Tyvärr tycker jag nattningen av Nora förstör känslan av perfekta söndagen... ja, hon somnade 21.30 för att säga det så och mer säger jag inte om den saken!.. Jag läser bara om dagen fram till våfflorna så låtsas vi inte som om resten hänt... Bra att förtränga sketsaker... ;D
Ha en FIN vecka! Kram




1 kommentar:

Jessica sa...

Det låter som en härlig helg vännen (ja jag gör som du och läser bara fram till våfflorna ;)

Så himla mysigt dessutom att läsa en härlig uppdatering :-))
Fnissade gott när jag läste om karusellfärden *hihi*

KRAMAR!
/Jessica