onsdag, augusti 03, 2011

Mittwoch...

Nu har vi då kommit igång ordentligt med vardagen här... JO och jag jobbar, Oscar är på SFO och Nora i barnehagen... Allt går fint, barna trivs så bra där de är(trots att Oscar helst inte vill vakna på morgonen ;)... det är såååå viktigt för vardagslugnet, kommer ihåg när Oscar var liten och INTE ville vara i barnehagen... usch, DET var jobbigt!.. Ikväll myser vi till det med bio. Oscar, jag och JO ska gå och se Harry Potter och farmor ska passa Nora- hoppas, hoppas bara inte hon blir ledsen, hon ääälskar ju att vara med farmor... MEN det kanske inte är lika kul att lämnas av oss!?..

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Tror det kommer gå toppen hos farmor, även om hon gråter så går det nog över snabbt, nu kan ni ju förklara allt så bra för henne...! Ha det toppen på kino, vill också se HP men den går så sent här 20.00, hahaha, guuud va gammal jag låter ♥
KRAM

mamma sa...

Myyys ♥

Anna-Lena sa...

Ja en liten gråt blev det allt MEN det gick över innan vi hann gå... marmor(som Nora säger det) :) är bäst!.. ;D

Anna-Lena sa...

Men Annso... förstår preciiiis vad du menar... vi såg den som gick 17.30... hade vi inte haft så många tider att välja på hade nog inte jag heller orkat alltså... iaf inte mitt i veckan... gammal!.. ;D KRAMAR