söndag, april 10, 2011

Vår, vitt... Åhléns?..

Helgen har varit otroligt effektiv och trevlig! Vi har shoppat skor till barna, plötsligt var våren här ordentligt och de hade ju bara regnstövlar!?.. Alltför varmt! Och så var jag en sväng på åhléns, som är som IKEA... man kommer inte ut utan servietter och lite annat smått och gott, vimplar, grillwok, mm... hehe...
Nora och jag var på bursdag/födelsedagskalas på Lekeland! KUL och Nora hoppade och kanade och sprang... :)

På kvällen måååste man ju bara päsa i soffan... tv och jordnötsringar vilket jag inte ätit på eeeeevigheter... Mmm... ;)

Så har vi städat fram terrassen och trampolinen och jag har målat lite... vi har numera vita trädgårdsmöbler!.. :D Tänkte på det heeela förra sommaren och så tog det mig bara ett par timmar och volia... bilder kommer senare när de är helt färdiga, ska ha nya kuddar oxå... :) Det blir braaaa med vår och sommar nu! :D Johoo...

4 kommentarer:

mamma sa...

Nu är det snart påsk också, längtar så. ♥♥♥

Ann-Sofie sa...

Hihi...vi med, vita utemöbler alltså ;)) Jösses du, nu säger det bara swisch så är ni här, hele hiet..., UNDERBART!! ♥

Anna-Lena sa...

Swisch säger det... :D häääärligt...

Jessica sa...

Hej vännen!
Ville bara kika inom och säga HEJ :)

Hoppas ni mår bra allesammans!!!

Många kramar
/Jessica