onsdag, oktober 06, 2010

Härliga höstlov!

I lördags åkte vi alltså de 60 milen HEM!.. Mamma fyllde år tidigare i september så vi firade nu!.. Förväntansfulla barn! Det är lika kul att ge... lyckligtvis!..

Grattis älskade mamma!

Söta kusin Maja!..

Maja och Emma! Mysisar...

Så urartade kvällen... hehe... NEJ DÅ! Det var såååååå trevligt att nästan skratta ihjäl sig... att skratta så myccket att man nästan inte kan andas och att magmusklerna nästan krampar... det är LYCKA!..




På söndagen körde vi JO till tågstationen! Oscar saknade honom direkt: Min bästa vän åker hem nu... sa han! Sött!!! Så gick vi tipspromenad heeela familjen och på em var jag med Emma och Zumbade! Kul!..




På måndagen var vi inne i stan med mamma och shoppade lite. Jag köpte mig en jacka :D och barna några leksaker! Hittade oxå några julklappar faktiskt! :D Kamerabatteriet tog slut så det blev inga bilder från måndan... ;D MEn igår var Nora och jag ute på en promme medans Oscar och morfar var ute på sitt!.. Solen har lyst på oss alla dagarn utom idag så vi har haft underbart prommeväder!..




På kvällen var vi hos min barndomsväninna Viveca och hennes fina familj på middag! Barna lekte sååå fint! :D Här lite tv-mys innan maten!.. :D

Nu leker barna och snart ska vi gå bort till kusinen för att leka och fika! :) Älskar att vara HEMMA! :D

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Dom två sista bilderna på Nora är ju bara för bra!! Som en proffsfotograf, de måste du ju sätta i ram :D
Det är så himla trevligt att ha er här....fler ferieveckor i Sweeeeee :)

Anna-Lena sa...

Tihi... glad jag blir!.. Har TVÅ bilder till från samma serien. Kanske är bra julklappsbilder!?.. ;D Och JA mer ferie i Sweeeee... ;D

Jessica sa...

Åh så HÄRLIGA bilder med så mycket värme och lycka *blir alldeles varm i hjärtat*

Och jag håller så med Annso, jag tänkte samma sak om bilderna på Nora-att de var så BRA!!!!!

KRAMAR i massor!
//Jessica