tisdag, oktober 12, 2010

En annan dag...



Åh, så härliga dagar vi hade hemma förra veckan!!! :D Jag må säga att vardagen verkligen hunnit ikapp oss snabbt... Var på sjukhuset på morgonen och gjorde en screening på Nora i vaket tillstånd! Hon känner inget men det tar tid så därför görs det oftast i narkos på så små MEN eftersom Nora går med på det mesta och är sååååå duktig gick det alltså BRA! Vi vet inget om resultatet ännu men hon var sååååååååå duktig! Blir nästan lessen för att hon inte protesterar mer, att hon bara godtar allt vi utsätter henne för!?.. Nej, hon är en TUFF, STARK, underbar liten tjeja så hon hade säkert protesterat om det var det hon ville!.. :) Men iaf... mitt mammahjärta blöder för henne då och då alltså!.. Jag har fått ett vikariat som lärare nästa vecka genom en vikariatbyrå och ett senare i höst så här går det undan med jobbsökandet oxå! MEN jag tror inte detta är något att satsa på så jag kommer söka vidare MEN skönt att ha något att göra så länge iaf! :) Ikväll ska jag på föräldramöte i Oscars SFO(som fritids?..) på torsdag åker jag och JO till Dublin tidigt så imorrn kväll går vi till farmor och bestefar med barna som ska vara där till söndag!?.. Ska bli ljuvligt att åka med bara JO men HEMSKT att lämna barna imorrn kväll... :/???

Inga kommentarer: