lördag, september 18, 2010

Tillbaka...

Oj oj vilka dagar jag haft... tyvärr inte trevliga!.. Kände mig sjuk på onsdagen, lämnade Nora men bestämde mig lyckligtvis att jag var för sjuk för att dra på jobb för sen var jag såååå dålig, förskyld och skakande av feber och låg bara på soffan och koncentrerade mig på att andas! Så började det! Kräksingen... blä! HATAR verkligen att vara magsjuk!!! Flyttade mig direkt ner i sängen och har nog därmed avvärjt att resten av familjen smittades... De är iaf fortfarande friska. Idag ha jag äntligen känt mig någorlunda men jag har ju MISSAT en underbar långhelg hemma hos familjen i Sverige :( Fy f-n så lessen jag var på onsdag kväll när jag fortsatte springa på toaletten så fort jag försökte äta någto litet!.. Fôrstod att vi INTE skulle kunna dra hem på torsdagen som vi planlagt. Ja ja... vi får hitta en ny helg! :D
Idag har mest jag och Nora hängt! ;D Killarna var på innebandy på fm, sen har vi besökt vårt köpcenter och köpt benskydd och träningsbyxa till Oscar- han har ju börjat på fotbollsträning och så lekte han med nyfunna kompisen Eirik och de var ute och sparkade boll och sen var E med Oscar hem! De har lekt nu flera dagar i streck :D Sötnosar!.. :D
Nora har oxå blivit stora tjejen- nu står hon minsann och gungar! :D till mors oro... ;D hehe... På väg till lekplatsen var det så varmt i solen att vi var tvungna att ta av oss jackorna, plötsligt öppnade sig himlen och det regnade på oss!?.. Imorgon ska vi se om vi inte kan ta tag i höstträdgården och få gå en höstpromenad!..

4 kommentarer:

Jessica sa...

Åh vad tråkigt att du blev sjuk och inte kunde åka hem till Sverige *tycker synd om*

Hoppas ni alla får en frisk o härlig vecka nu vännen :)

KRAMAR!

finafrun sa...

hoppas ni får vara friska nu :)

floosan sa...

Hoppas ni har frisknat till er nu!

finafrun sa...

hoppas ni får en fin kväll :)