torsdag, september 09, 2010

Svosch...

Bilden är från för ca ett år sen! Mina fina...

Dagarna går så fort och det sker så massa hela tiden... det känns nästan som jag blir yr när jag äntligen sätter mig i soffan på kvällen för att slappa och inser att det är läggdags!?.. Fattar, fattar inte... ;D Idag har JO och jag vait på kurs och efter middag(hos farmor) åkte JO med sin far på hytta för en fisketur! Jag ocg barna var ute och lekte, vi besökte en kompis till Oscar och plötsligt var det läggdags för Nora och Oscar tittade på en film och så var det läggdags för honom och så har jag packat lite och NU är det läggdags för mig ju... svosch... sa det idag oxå ;D Imorrn ska jag jobba lite, Oscar ska ju på skolan och Nora i barnehage och sen åker vi med farmor och joinar JO! :D Myshelg på hytta! :D

4 kommentarer:

mamma sa...

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg. Nästa helg syns vi ju.... Hälsa alla. Kram

Anonym sa...

I know!

Kan man få en extra timme per dygn tack?!

Ann-Sofie sa...

Ha en jätteskön helg nu, hoppas Osse får en storfisk :)

Jessica sa...

Hoppas ni får en jätte mysig helg vännen!
Och jag förstår precis vad du menar, jag hinner ingenting just nu känns det som, dagarna flyger :)
KUL samtidigt, men ibland skulle jag vilja hinna med oxå ;))

STOR KRAM!