onsdag, augusti 04, 2010

Bara en liten rapport...

Familjen Bambi som traskar genom våar trädgård nästan varje kväll, det är en mamma och två barn... men så svåra att ta bild på... de hör mig ju hur jag än smyger... :D

I lördags mös vi med choklad-doppade jordgubbar! Hur lätt och gott som helst!

Annars har ju detta med ny avdelning till Nora och fritis för Oscar gått hur lätt som helst! Ska säga att mamman, dvs JAG, var orolig heeelt i onödan!!! Nora vinkar glatt hejdå och är visst en solstråle hela dagen och likadant med Oscar- han knuffar nästan iväg mig så ivrig är han att starta dagen! Får bara inse att mina barn är fantastiska och jag mesig! ;D hehe... "Solstrålen" sover dock inte längre och glömmer bort att stråla när vi kommer hem och går mest och surar och gnäller, iaf tills vi går ut efter att ha ätit... (bara att mamma måste laga middagen oxå, sötaste Nora, kan du sluta gråta mig i örat och hänga mig i benet... ;D ) Misstänker dock att hon kommer vara sjuk i morgon... (nej åh nej...) men jag har redan varit nere tre-fyra ggr för hon vaknat och varit ledsen och så täppt! Det tog tre dar i barnehagen det så rann näsan efter middagen, nu är hon helt täppt!.. HOPPAS inte hon blir sjuk- vi ska ju på hytta i helgen!?..

Inga kommentarer: