torsdag, juli 01, 2010

Vitt, semester och packning...

Idag tycker jag vi ALLA ska stötta Rädda Barnens arbete mot vold mot barn genom att bära något vitt på dig! Själv har jag vit blus på... :D Annars har jag SEMESTER!!! Jobbade sista dagen igår... sköööönt! Har varit på massage på morgonen- perfekt start på semestern och NU packar jag och försöker sitta lite i solen (en nackdel med massagen är att jag får lite biverkningar- lite huvudvärk, illamående... allt för att musklerna fått sig en ordentlig omgång!) MEN jag är såååå glad för det är sommar och i morgon åker vi till Sverige! :D

En annan helg... vi besökte en gruva i Drammen, åkte tåg in i en tunnel och man var tvungen att ha hjälm... Cooooolt, tyckte barna! ;D


Häromkvällen badade sötisarna tillsammans och blev sen en MYSHÖG!.. ;D

3 kommentarer:

Färdigbloggad sa...

OJ! Det var längesen jag kikade förbi här i bloggen. Vad fint du gjort! Och vilka stora sötnosar du har! Oscar är superfin i håret! Vi gillar långhåriga killar, ju! Hoppas ni får en toppenskön semester! Själv jobbar jag en vecka till, sedan är jag o barnen lediga 2 veckor. Rickard jobbar tre veckor till...blä! :-( STOR KRAM!!!

mamma sa...

Längtar så till imorgon:)

Arletta sa...

Ha en trevlig semester!