söndag, juli 18, 2010

Picknick i det gröna...

Idag cyklade vi en 2 1/2 timma lång cykeltur, ja ja i Oscar-takt då, han cyklade själv... Jag hade Nora bakpå och JO vagnen packad med picknick! Farmor och bestefar var oxå med och farmor bjöd på goooda våfflor! Mmm...

Mums!

Vi satt nere vid älven! INGEN kan säga att inte Drammen är vackert då! (Drammen har dåligt rykte från tidigare, och då snackar vi om folk som inte varit där på 10 år iaf!?... ;D Nej då men när jag först flyttade hit tyckte jag kanske det var väl grått MEN det har ju byggts om och nytt så det är mkt som blivit sååå fint nu! Ta en tur hit får ni se!!! :D Kan absolut rekommenderas som semesterby! När Oslo men mer natur... Tja... BRA helt enkelt! :D

Ikväll har JO varit på fotboll och Oscar hos farmor och sen hos en kompis så jag och Nora har hängt... ;D Här modellar hon vant på vår minipromme... Min vackra dotter!!! :D I nya kläder! Tack Ann-Sofir och Maja! Nu är kläderna tvättade och ska användas som bara det!!! SÅ mkt fiiint! LOVE YOU!

Nu har jag och JO njutit lite rosévin och choklad, brie och ölkorv!?.. Mmm... GOTT! ;D

Inga kommentarer: