söndag, juli 11, 2010

Blogga?

Nu är jag ju hemma hos min målgrupp- familjen!- så egentligen är det lite onödigt att blogga MEN! ;D tror jag är liiiite beroende! Tänk så KUL att gå tillbaka om tio år och läsa igenom bloggen tillsammans med barnen eller bara för mig själv! :D Fantastiska grejer! :D
Jag och Oscar buuuusar lite ;D

When in Sweden... ;D

Det är tröttigt att hänga på stranden hela dagarna. Nora somnar numera runt middagstid och somnar sent, 21.30 ca på kvällen... Me like... NOT ;D är ju lite för mkt rutinmänniska för att riktigt gilla... men vi måååååste ju sola och bada på semestern så jag för träna på att gilla läget ;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så tänker jag med. En dagbok med foton.

Samma med mina barn. De somnar först runt 22-tiden. Riktiga semestertider.

Jessica sa...

Och jag är så GLAD att du bloggar, så mysigt att kika in här och läsa :)

Det är väl så med sommaren, att alla rutiner bara falerar, på ett sätt väldigt skönt men samtidigt så vet man att man ska vända tillbaka det oxå ;)
men det får ordna sig då :-))

Njut dagarna vännen!

Stora kramar!
//jessica