söndag, maj 02, 2010

Vår vårsöndag! :D

Solen har värmt oss hela dagen idag, vilket var tur för vindarna har varit lite småkalla!.. Vi var ute tidigt jag och barna, JO fick en sovmorgon efter en utekväll, så vi gick ut efter frukost för att ge honom lite lugn och ro, inte så lätt att få annars... ;D Jag har rensat hela baksidan ren för ogräs medans barnen lekte uppe i lekstugan, jag har tvättat flera tvättar med lakan och hängt ut! Mmm... älskar att lägga mig i lakan som hängt ute på tork, luktar såååååå underbart!

Tulpanerna blev glada över att slippa trängas med ogräset mer! :D

Här hänger tvätten och barna leker... âlskar mina sötnosar...


Vi har även hunnit med en promenad med stopp för kaffe och glass, Oscar körde sparkcykel, han har blivit såååå duktig :D och en fika nu ikväll hos farmor och bestefar! :D VI har med andra ord haft en fantastisk söndag

3 kommentarer:

mamma sa...

Låter som en riktigt skön söndag. Visst är det härligt att lägga sig i lakan som hängt ute. Ha en riktigt bra vecka. Kram

Ann-Sofie sa...

Låter skönt! Ja vad han racar Oscar nu på sparkcykeln, precis som Maja i den åldern :) Nu e hon mycket mer försiktig av sig...!

Jättesnällt att du skickar jackan :))

Jag saknar dig redan ju!!! ♥

Jessica sa...

Mmm, låter som en härlig dag gumman!
Det är så skönt att vi närmar oss sommar och varmare tider (även om jag hörde att det snöade i Oslo igår ;-)

Tänker på dig och hoppas så att du mår bra!!!

Många kramar!
//Jessica