torsdag, maj 13, 2010

En liten kik...

Denna fina kronen fick Nora i barnehagen. EN underbar norsk barnehagetradition! :D Barnen får hjälpa till att pynta kronorna och hon var såååå mallig när hon kom hem med den! :D Hade den på huvet hela kvällen sen! :D

Smyckesskrinet hon fick av farmor i födelsedagspresent är nu uppfyllt och väl använt!..

Köket är inte riktigt färdigt ännu, det fattades en träplugg till micron, IKEA tillbaka i gamla sämre takter :/ MEN oj, vad hon gillar!!! :D

Över köket hänger hjärtan till mitt hjärta... SKA bytas ut med en vimpel! Vill ha en fin med rött och rosa... kanske jag borde göra en själv, de kostar en hel del för att bara vara en vimpel ändå tycker jag!?..

Natta, natta... har hängt en hjärteljusgirlang i taket ovanför Noras säng, som NU ska bytas ut! Hom sover i spjälsängen fortfarande stackars! Men i morgon ska vi se på ny säng till Oscar och då får Nora Oscars gamla... om än ommålad i vitt! :D Hon måste få en stortjejsäng nu!!!

Vi har varit på supertrevlig lunch hos goda vänner, trots att jag trodde jag skulle somna måste märka av pollen-pillrena, man kunde det sa expiditen på apoteket. Ska ta dem på kvällen innan jag somnar istället så kanske jag inte är såååå trött dagtid! :D Nü är JO på fotboll och barna och jag leker med ladugården?.. Ikväll blir det vitt och sushi! Mmm... :D

1 kommentar:

... 4 på toppen sa...

Åh ... så mye fint! Krone er stas og snart kommer miniputten hjem med sin også. Morsomt å følge disse to, som nesten er like gamle.

Klem ♥