lördag, maj 22, 2010

Cirkus och besök!

Clowner på Union Scene idag! Mycket uppskattat av ALLA barna! Se fler bilder på dt.no!

Vi blev intervjuade innan föreställningen. JAG fattade inte att jag skulle vara med på bilden, trodde bara det var Oscar men men... så därför sitter jag och glor på honom! :D Bredvid sitter Ann-Christin med sin Nora och så är det ju min... :D De har en dotter som är ett år äldre än Nora så vi föreslog union-besöket och så bjöd vi på lunch! Viktigt att Nora får umgås med likasinnade! :D Men att hon sen somnade från allt är en helt annan sak, vi har inte haft en speciellt trevlig natt nej! :D

Men jag bjöd på sallad och vitlöksbröd och fruktsallad med glass! Mmm... så GOTT! :D Imorgon ska vi på tivoli... Oscar gläder sig!!! ;D

1 kommentar:

mamma sa...

Låter som en trevlig dag. Hoppas ni får lika kul imorgon på tivoli.
Kram