onsdag, mars 24, 2010

Lill-lördag!

Har haft en lite låg period ett tag nu med lite sömn (Nora är mkt vaken nu, hostar eller har ont i magen... stackars! hon verkar fått min mage... väldigt känslig) och liten känsla av tillhörighet (alltså inget fel på dem jag har här MEN...) JAG SAKNAR MIN MAMMA OCH PAPPA, MINA SYSKON, LILLA MAJA OCH VÂNNER i Sverige!!!.. Jag tänker på dem väldigt mkt nu och HATAR att inte kunna vara där när vardags-problem knackar på!.. :( Men jag är så GLAD att jag har dem iaf och att jag älskar dem högt! Det hoppas jag de VET! :D


Längtar till våren och piggar upp med påskliljor!


Något jag iaf GLÄDER mig till är att jag äntligen tagit mig mod att beställa en tid för en tatuering! :D Ska göras redan i morgon! COOLT! :D

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Neeeej, men va häftig du är, så himla coolt med en tattoo :)

Jag förstår dig precis!!! Jag saknar dig så jag blir tokig ibland, vill ju inget annat än få bo nära, lära känna fina Nora o Oscar ännu mer, vill ju vara barnvakt och allt såntdär...!!! :(

Jag älskar dig lika mycket som jag alltdi gjort!!! Och jag känner verkligen att du älskar oss, du är världen bästa storasyster!!!



Ps...allt gick bra idag :D

mamma sa...

Saknar dig jättemycket också. Nu går det fort tills vi kommer.Lycka till imorgon.Kram

Jessica sa...

Hej vännen min!

Måste först bara säga TACK för dina fina ord hos mig, jag blev så rörd långt in i hjärtat!
*så glad att du finns där* :-)

Men du så coooolt med tatuering, ska bli så spännande att få se den sen :-) (om du vill visa förstås *blink* :o)
Hoppas att det gick bra och inte gjorde alltför ont!!
Jag skulle så gärna vilja ha en jag oxå, men har liksom aldrig vågat riktigt...*fån-tratt Jess* ;)

Och du, jag förstår att du saknar de dina hemma i Sverige!
Att längtan är skit jobbig ibland...även om du har ditt liv och din familj i Norge så är ju de som är närmast dig efter det långt borta när man vill vara nära!Men jag är helt övertygad om att de vet hur du känner,
och hur mkt du saknar dem!!!

Hoppas ni får en fin helg nu och att vädret är lika vårfint i Norge som här i Småland!

Många många kramar!
//Jessica