lördag, mars 27, 2010

God morgon helg!


Precis innen jag skulle gå och tatuera mig ringde Noras dagis- hon hade feber!!! Ja det ordnade sig med hjälp av fantasktiska FARMOR- än en gång... vad hade vi gjort... ;D VI ÂR SÅ GLADA ATT VI HAR HENNE!.. Så vi har fortsatt med våra sömnlösa, ja iaf väldigt sömn-dåliga ;) nätter! Nora hostar och vaknar och gråter... stackars! Så igår satt vi mest i soffan och mös, här är hon uppe och rör lite på sig, det var inte mkt hon orkade liten! HOPPAS så hon får bli bra nu! Hon blir så ledsen när hon hostar så det måste ju göra ont! Idag ska jag och Oscar på Union Scene For Barn De gör en mini-version för barnen först! :)

3 kommentarer:

mamma sa...

Ge Nora en Krya-på-sig-kram från mormor. Hoppas du och Oscar får en trevlig stund. Kram

Emma sa...

Finfina tjejen! Hoppas hon bli bättre. Gud, vad jag längtar nu när jag bestämt mig för att hänka. Kärlek!!!

Anna-Lena sa...

Det blir såååå mys!!!