fredag, mars 05, 2010

Fredagskvällen!




DEnna veckan har varit helt konstig!?.. Oscar har varit sjuk hela veckan, JO har inte kunnat vara hemma så jag har inte kunnat jobba (idag äntligen kunde O vara hos farmor så jag oxå kunde få jobba... puh... skönt!) honom har vi nästan inte sett till, hans bil, JOs alltså, startar plötsligt inte så jag kan inte hämta Nora utan hennes dagar har blivit ganska så mkt längre än hon är van vid då JO har lämtat och hämtat... MEN det går och nästa vecka blir lugnare! NU ska vi njuta helgen först! :D

JAG busar med en öl!

På fredan MÅSTE man ha popcorn enligt Oscar som kallar den popcorndagen! -Är det popcorndagen idag, säger han! :D hehe... söten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En upp-och-ner vecka med andra ord.

Vad är med bilar den här veckan? Vår blev också väldigt trött ena dagen.

Fredagsmys kräver mina barn med numera. Viktiga saker!

Jessica sa...

Hihi ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig ;-)

Söta Oskar!
Här brukade det var ostbågar på fredagkvällarna som gällde när barnen var små, de hade full koll på vilken dag det var :))
Fredafsmyyyys är fortf viktigt men nu är det godis som gäller *ler*

Hoppas ni får en härlig helg vännen, och att ni alla får vara friska nu!!!

Stora kramar!
//Jessica

mammma sa...

Klart det finns en popcorndag i veckan.