lördag, februari 20, 2010

PCn lever igen! ;D

ANTLIGEN fick jag igång min laptop! Så nu tänker jag lägga upp bilder som bara legat i kameran och väntat! :D Så varsågoda! En bilduppdatering frpn vårt liv ;D

Barna hade ballongfest här en helg! :D



Oscar har äntligen ;) börjat låta Nora komma in på hans rum för att leka! Han tycker hon är mer kul att leka med helt enkelt! :D Sôtnosarna!

T om när Oscar haft besök av bästisen har hon fått vara med! DUktiga killar alltså! :D

Badsötisar!

¨
Idag! har varit kallt och snöstormigt! JO tränar bandy på lördagfm och då tände vi peisen och åt lite gotte ;) Sen drog Oscar och jag på bio- igen! :D VI såg Pelle Politibil, mysigt att sitta med bara Oscar i mörkret och myysa! :D Vi kramas och äter popcorn!


Har tagit bort vita duken idag, glömde att vi har en filt under för att det ska eka mindre i bordet för Noras hörsels skull MEN det blev ju riktigt fint?.. ;D Och så har jag köpt vårblommor... har två små vaser på bordet, här syns ju bara en... riktigt mysigt och så fint med lila blommor till grått bord! ;) Nöjd...

4 kommentarer:

Arletta sa...

Härliga bilder på barnen!

mamma sa...

Roligt med lite bilder.

Ann-Sofie sa...

Vilken härlig bildkavalkad! :) Och klockan som du vann e ju helt underbar! Låter som ni har en sköööön helg med mys o skottning om vartannat ;) Denna snööööö!
Undrar vart allt tar vägen, menar när det smälter, syndafloden?!

Här ser vi inget OS, har bara tappat intresset helt, som jag annars följt slaviskt...! Konstigt...!
Ha en jätteskön Söndag, vi får hörs nåt!

KRAM från Annsopannsopäronbus!

Jessica sa...

Härliga bilder på super fina barnen :-))

Låter som ni haft en jätte fin helg, hoppas att veckan börjar lika bra för er alla.

Stor kram!
//Jessica