onsdag, februari 10, 2010

Önskelista- påminnelse! :D

Ja, i år ska jag börja i tid med att önska mig saker till min födelsedag för jag får alltid så mycket käft för att jag inte gjort det ;D hehe... så här kommer en liten start... :D

Jättesött till wc-n nere. finns på carolinesbutikk.no för övrigt väl värt att gå in och kika på- helt underbara saker!!!

Detta linne från TiMo är sååå snyggt! det finns tex på linneashage.no
Denna finns oxå där- Odd Molly kappa! Lite väl dyr men ska man önska ska man väl önska!?.. ;D

Sykkelvogn- cykelvagn! SKulel älska att cykla iväg med båda barna bakpå vårsommarhöst! Glöm vintern folkens ;D då är det BIL som gäller ;)

Denna finns oxå hos carolinesbutikk.no! Ni kan egentligen bara klicka in er där och köpa vad som helst och jag blir lycklig! Kan inte finnas något där jag inte vill ha! :D


Som ni förstår har jag funnit en ny favoritbutik på nätet! :D

2 kommentarer:

Jessica sa...

Mmmm, fina saker vännen!
Odd Molly kappan såg riktigt nice ut, jag är helt ärligt inte jätte förtjust i deras kläder men den föll mig absolut i smaken :D
Och KLART du ska önska dig, är det önskelista så är det ;)

Kikade in i nätbutiken...oj så mycket fint!!!!

Hoppas du mår bättre nu vännen och att ni repat er från sjukdomarna!

Kramar!
//Jessica

Aggie sa...

Takk for shoppingtips! Håper du får allt du ønsker deg;-)