söndag, februari 14, 2010

Festhelg :)

Ja OJ vilken festhelg detta är! Idag är det alltså ALla Hjärtans Dag- en stor KRAM till dig ;D- och så är det Fastelavns(typ som Fettisdag) och Mors Dag här i Norge! :D Jippi!

Igår bakade jag och Nora medans gutta var nere på stan och fixade ärenden ;) Semlor till dessert var en stor hit! :D

Jag hade köpt paket till alla som Alla Hjärtans-present och Nora bara älskar choklad så hon mumsa nöjd i sig två choklad-klubbor! :D

Mysfrukost på söndagen är ett måste ;)

Rosorna jag fick! :D

Och så fick jag senaste Kent (jag vet... dåligt att jag inte haft den länge men jag har liksom inte kommit dit... ;) en chokladbit till mig (mörk- Bocca... mmm...) och blommor och kort! ;D

Så tog vi en promme med pulkor och hamnade på lekplatsen borta i gatan som har en superbra pulkabacke! FULL FART på Oscar ska jag lova! :D Nora gungade hellre...

Och så jag då! Som gläder mig att bli bjuden på ALla Hjärtans-middag på restaurant av svärfar! :D Och önskar en fortsatt riktigt underbar Alla Hjärtans! :D Och alla ni mammor där ute! NI ÄR FANTASTISKA!!! :D

4 kommentarer:

mamma sa...

Vilken mysig helg ni haft.
Ha en bra vecka.
Kram

Vi på 18 sa...

Vilken helg...vilken fest!!! Massa mys ni haft, låter så trevligt, och TACK för kortet, du är för duktig på sånt :/

KRAMAR♥från Annso o Maja

Jessica sa...

Åh det låter som en alldeles underbar dag och helg vännen!
Hoppas ni fick en kanon mysig middag ute idag oxå.

Massor med kramar och <3 till dig idag fina du!!
//Jessica

Annica sa...

Ni firar allt på samma helg med andra ord. Härligt!