fredag, januari 01, 2010

Tolvslaget och första dagen i 2010! :D

SKÅL! Champagnen hjälpte lite denna kalla natt!?.. ;)

Oscar var lite skeptiskt till alla smällar och höga (o)ljud! Pappa fick hjälpa att hålla för öronen...

Maja var ännu mer skeptisk och stod inne MED hörklockor på! Smarta sötnosen... ;D

Pappa och Peter ordnade med fyrverkeri i trädgården!..

IDAG var det kallt men vi tog en liten promme på fm. Maja följde med... Hennes hus i bakgrunden!..

Ikväll har vi varit på middag hos min barndomsväninna och familj! KUL! Det är så härligt med familj och vänner som känt en i eeeeeeeeeevighet och vet ALLT och ändå tycker om mig!?.. :D Saknar det väldigt i Norge känner jag nu när jag är hemma och HAR DET!..

2 kommentarer:

Fru Evelina sa...

GOTT NYTT ÅR!!
så gott med champange, kanske blir det för mig nästa år hihi...

kram!

Jessica sa...

Åh vilka härliga bilder du lagt in vännen!
Ser ut som ni hade ett jätte fint slut på 2009 och en fin start på 2010.
Hoppas hemresan till Norge gått bra för er!!!

Har varit lite dålig på att läsa hos mina favvo-bloggar o framförallt uppdatera min egen, den sista veckan har varit aningen tuff på alla plan och året fick ingen vidare start men nu banne mig måste det vända!!!!!
2010 SKA bli bra!!!!

Mängder med kramar!
//Jessica