onsdag, januari 06, 2010

Kallt!!!

NU är det -20 ute!!! KALLT! De få gånger jag varit ute har jag knapt kunnat andas, ska tilläggas att jag är väldigt förlyld MEN det är väldigt otrevligt ute nu!?.. ;D

SÅ vi fyrar på och värmer oss... busungar i soffan, nu leker de krig? Nora kan redan den leken, medans Oscar försökte jag skona så länge som möjligt!..

Mjölkstuvade makaroner= barna äter MER än mamma!!!

Jo jobbar- det är nog många gräsänkor med män i regnskaps/räkenskaps?-branschen nu!? Han försöker iaf än så länge komma hem innan sju då Nora snart ska nattas! :)

3 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Brrrrrrrrrrrrrrrrr ... kaldt ja. I dag tidlig var det minus 28 grader utenfor jobben min. Her hjemme hadde vi minus 20,4.

Sist jeg sjekket nå i kveld var det minus 21. Brrrrr ...

Veldig fint med skikkelig vinter, men 10 grader for mye, mener da jeg :-)

Klem til deg i januar-natten ♥

Jessica sa...

Åh stuvade makaroner, det är en favvis här oxå hos barnen :-)

Kram igen vännen!

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Brrrrrr! Det är kallt det. Hoppas förkylningsbacillusken har lämnat er och dragit vidare. Här segar den sig kvar men vi mår mycket bättre. Skönt.

Stor kram!