tisdag, december 08, 2009

Studenter

Vi går på kurs här denna veckan och tiden går såååå fort. På måndagen var Nora med men idag och i morgon är det bara jag och JO. Förutom att det är otroligt viktig för Noras och vår skull att lära och få veta mer så är det OTROLIGT trevligt att göra något bara jag och JO- jag njuter och vi satt och höll hand under ett föredrag tex... Mys! <3

Vi har ritat konturen till Noras kropp för att göra henne medveten om ögon, näsa och mun... :) Tror även Nora värdesatte att ha mammas och pappas fulla uppmärksamhet! :D

8 kommentarer:

mamma sa...

Va skönt att det finns bra hjälp att få.
Hoppas det är bra med er alla.
Kram

Ann-Sofie sa...

Ååååh vad det glädjer mig att ni får hjälp, kurs och grejer, och tillsammans, vilken lyx, det hade inte fattig Swe gått med på ;)

Hoppas ni lär er massor, och Nora med såklart, som jag längtar efter er...Noras paket från IM har inte kommit hem :( Var ju evigheter sedan jag skickade efter det....Får se vad som sker, eller hitta på nåt annat!

STOR KRAM

Stina sa...

Hej, kunde hon sitta still hela tiden under målningen?

Anonym sa...

Låter verkligen mysigt, är väl inte helt fel med lite kvalitetstid :)

ANNSOFIE: Jo det hade faktiskt sverige gjort, har en kompis här i samma situation o de har fått MASSOR med hjälp o stöd med kurser o sånt,men håller med dig, de brukar oftast inte vara så snabba :)
Kram Anette

Ann-Sofie sa...

hihi, okejdå, kanske läkarvården för barn är bra i Swe också, men i övrigt är ju Norge helt otroliga på att ta hand om sina patienter mot oss :)

Fru Evelina sa...

hihi vad mysigt det låter att bara hålla hand... lätt att man glömmer av det när man har barn, har jag REDAN märkt haah =)

kram!

... 4 på toppen sa...

Så flott og spennende!

Adventsklem ♥

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Myyys. :)

Jätteskönt att det finns så bra hjälp att få.

Hoppas ni har en toppendag! Stor kram från Kalmar