fredag, november 27, 2009

Vi myser såååå... :D

Dessa två har ju bara massa bus för sig!..





Oj oj vad trevligt vi har! Just nu slappar vi med en kopp kaffe efter lite shopping! Jag har slagit på ugnen och vi ska baka pepparkakor och lussebullar! Köpte saffran på Meny för 96000 kr kilot!!! Jösses!!! Ja, ja... vi ska iaf njuta de lussebullarna! ;D Igår jobbade jag lite och när jag kom hem stod mamma och pappa på en stege och putsade mina fönster! :D Jippie!!! :D Jag bjöd på god lunch och det var så mysigt att bara ha mamma och pappa för mig själv! Så hämtade vi barna, mormor var med och idag är de ju hemma för att mormorochmorfarmysa! :D I morgon ska vi hit och mysa vidare! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh, vad härligt, jag vill oxå följa med på mysig julgrej ;)
Ha en fortsatt mysig helg o hälsa alla!
Kram Anette

Ann-Sofie sa...

Ååååååh underbart ni verkar ha det, unnar er det sååååå!

Love you♥

Aggie sa...

Ha en fin helg! Og du, når du kommer hjem...Award hos meg, til deg;-)

Anonym sa...

åh va kul, där är ju så mysigt. knalla runt i backarna o ta en fika.ha en trevlig tur.
/martin som inte orkar logga in -))

Marie sa...

Fortsätt att mysa! Kram