onsdag, november 04, 2009

Onsdag- lill-lördag!?..


Nora fick vara hemma igår efter en ganska så sömnlös natt pga hosta så tyckte jag så synd om henne och jag var oxå jättetrött så vi mör hemma. Oscar längtade tillbaka till sina kompisar så det var ju bra! Idag däremot har båda varit i bernahagen och jag på jobb! Fick en tråkig nyhet idag! Syster & co är sjuka- allihopa!!! Så de kommer ju antagligen inte till helgen! :( Men ALLA är ju sjuka nu så det var väl eg bara att vänta!?.. NU ska jag handla lite till middagen idag- soppa och gott bröd (det är det jag glömt köpa ;) och så hämta barna! :D
Hoppas NI är friska och en skön kväll till alla sköna!
Kram

2 kommentarer:

mamma sa...

De är bara för söta de där två. Längtar så tills vi ska komma. Kram på er

Ann-Sofie sa...

Så ledsen för vi inte kunde komma, buhuhuhu :( Men det vet du ju ( grinolle här)

LOVE YOU♥