lördag, november 21, 2009

Höstutställning!

Igår eftermiddag var det föräldrakaffe och utställning av höstteckningar på Oscars avdelning i barnehagen!

Gutta höll show för mig så fort vi kom dit ;)

Duktiga rappare och rockare!

Nora bygde torn med Oscars söta fröken och jag och JO kunde sitta i lugn och ro och njuta gott kaffe och trevliga föräldrar! :D VI fick oxå en enkel men väldigt god höstsoppa när vi först kom! :) Trevlig start på helgen!


Nu ska vi packa in oss i bilen och gå tur med farmor bestefar farmors syster och man och deras barnbarn, barnas pyssling? söta Vilborg som är lika gammal som Nora! :D Mys!

2 kommentarer:

Marie sa...

Så kul att gå på konstutställning! Hoppas helgen fortsätter i samma skön stämning. Kram

Ann-Sofie sa...

Åååå vad mysigt, saknar de där familjetillställningarna på Majas dagis...verkligen de bästa åren i mitt liv!
Hoppas ni hade en god tur!

Vi får hörs snart tycker jag, och visst måste det bli en mysfika i mitt kök så fort ni bara kommer♥

Saknar er!
STOR KRAM