torsdag, augusti 13, 2009

Mmm...massage


Så här "fin" blir jag när jag fått massage. Håret står åt alla håll och hela ansiktet sväller typ upp, jag ser och känner mig helt mörbultad... på ett skönt sätt! Idag hade jag så många knutan att min massös inte visste vart hon skulle börja! Hade många omda knutar... inte bra. MEN skönt att få uppknutat lite! Annars är det mycket gråt och tjat nu... Oscar måste tjatas till allt! Han vill inget! Puh!!! Nora gråter när jag lämnar i barnehagen, så gråter hon när de är ute och ska in för hon vill leka med Oscar. Och då gråter ju Oscar oxå för hon gråter... och jag gråter när jag kör ut från parkeringen och alla gråter... (lite överdrivet men ni fattar) Puh! Igen... och DÅ är Oscar sötaste... Det är nog jobbigt att var fem tror jag!.. Ser fram emot nästa vecka som är värsta festveckan ju! På torsdag ska vi se The Pogues! Med Shane McGowan!!! Hur coolt är inte det! :D och på lördagen ska vi på Elvefestivalen och se Hives, Travis och massa bra! :D KUL!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

usch då, vad jobbigt med all gråt, men, men...det går la över, Maja var alltid sådär när jag skulle gå, men det var mer drama än gråt :D
Skööönt med massage ju, måste ta tag i det :)

KRAAAAAM

Färdigbloggad sa...

Härligt med massage - måste jag också återuppta när alla kartonger burits färdigt... Jobbiga tider med gråt och samvete men härligt med roliga och avkopplande aktiviteter mitt i det! Va kul med konserter! Lyxigt... Ha det gott ihelgen! Kram!

Jessica sa...

*skrattar*
Du är underbar vännen, vilken härlig bild :D

Jag hoppas ni får en super mysig ledig fredag tillsammans.
Här i Småland skiner solen idag så jag ska "masa" mig ut och njuta en stund :-)
Och du, våfflor lät riktigt gott, undrar om jag ska överraska de mina med det idag till lunch (brukar tycka det är så vansinnigt tråkigt att grädda men någon gång kan man ju "offra" sig *fnissar*)

KRAMAR I MASSOR!!!!!