lördag, augusti 01, 2009

Dagen i bilder...




Ja, vad säga! Älskar dessa personerna och vi har haft en skön lördag! Nu sitter jag med ett glas vitt lite chips och ser en film! JO är ute på en födelsedag en stund... ska bli spännande och se vad en stund är när man går ut?.. ;D He he... Ha en skön kväll. Kram

Tillägg: Medans jag minns: Bestefar tyckte Oscar skulle göra ngt på ett visst sätt men oscar höll inte med!
Oscar: -Det tycker du att jag ska göra och hade jag varit du kanske jag hade gjort det oxå! Men jag är jag och jag tänker inte göra så!
Ha ha... obetalbart! Han är bara så skön vår lilla kille! :D

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Det är han♥
Ha en skön egenkväll
KRAM

mamma sa...

Vilken kille, han vet vad han vill. Kram

Jessica sa...

Vilka härliga inlägg och bilder vännen!
Ni ser ut att ha det super :-)

Är oxå nyfiken på hur länge en stund var ;)

Puss å kram!

Anna sa...

hihi, det är bra Oscar! Stå på dig och gör som du vill :)

Hur sent blev det för JO tro?

Kram!