lördag, juli 25, 2009

Ölands Djurpark!

Oscar diggade babianerna...

Glad lejonet inte är det riktiga! De hade förresten två lejonungar nu! Himla söta!


Jag och Oscar i barn-berg-och dal-banan

En tiger! Han siktade in sig på en Grand Danois och smög springande iväg så jag stod men hjärtat i halsgropen och tänkte att nu hoppar han baska mig över och hugger hunden! Men han stannade givetvis på sin sida så jag kunde pusta ut!

En fika innan vi åkte hem igen. Som ni ser är vädret lite ostadigt! Vi fick en störtskur över oss och emellanåt strålade solen?.. Konstigt! Men men... regnkläder på så gick det oxå!

SÅ nöjd med dagen! Eller glassen hon precis fick! :D

Den obligatoriska bilden! ;)

2 kommentarer:

AnnaB sa...

Kul att vi varit på öland samtidigt! När var ni på djurparken? Vi var där i onsdags, den dagen vädret var rätt ok ;-)
Vi bodde på Ekerums camping. Tyvärr var vi bara där 6 dagar, skulle velat stanna några dagar till, det blev för lite! Hoppas ni med haft en underbar semester!

Anna sa...

Åh, jag hade samma känsla med tigrarna på Öland. Kändes som den tog sikte på mig! Fick nästan hjärtklappning.. hua! Men jag ÄLSKAR tigrar, de är mäktiga alltså!

Kram!