måndag, juli 27, 2009

Mera Öland

Traktorrace! Barna tyckte detta var jättespännande!!! Och Oscar fick rida oxå, två gånger! Som gammal hästtjej gillar jag hans intresse! :) Och som Kent-fan måste jag bara skvallra! Sami var oxå på traktorracet! Jag stod och fnissade och smygkikade bakom Fredrik. Han erbjöd sig fråga om autograf till sin 35åriga storasyster! HA HA... SÅ patetisk är jag inte! Tyvärr! ;D







Byrums Raukar! Jätehärlig natur! Oscar gillade att klättra! Nora sov, men vaknade senare och vi doppade alla tårna och kastade stenar i vattnet! Kaste stenar är en hitt alltså! :D



Sista veckan kom Fredrik och bodde hos oss! MYS! Vi firade hans födelsedag men jag har inge bilder därifrån då jag var värdinna och det var ordentligt oväder den kvällen! Det värsta jag någonsin varit med om! Det slog ned i stugans tv-antenn!?.. Brr... Otäckt! Ska SNO bilder hos Annso! Hon har massa fina! ;D

(Denna togs då vi bjöd på middag på tisdagen. Vi vinjetterar tillsammans till sista Midsomer Murders! Vi har som regel att man måste nynna med på ett visst sätt och så gjorde vi rörelser tilL! Fredrik fick ett bryt på oss... ;D Hi hi)


Inga kommentarer: