söndag, juni 28, 2009

Underbara sommardagar

I väntan på kalas!

Nora fick sötaste paketet av kusinen! :D

Kusinmys på morgonen! Nora har svårt att lämna sötaste Maja i fred! :D


OJ! Vad varmt det blev när sommaren kom! ;D Vi njuter underbara sommardagar här nu med nyfylld femåring och svenskar in tha house! ;) Och imorrn åker vi hemåt för semester i 4!!! veckor! Vi åker ju först hem med mamma och pappa för att vara hos dem (och jag och systrarna ska på DM!!! :D:D:D i nästan två veckor och sen Öland i två så det blir lång semester i år! (enda minus är så länge hemifrån... huset, trädgårn...) NU är alla andra på strnden men jag är hemma och packar! Det blir middag hos darmior och bestefar idag och fotboll för killarna! JO tar med morfar och Oscar! Stora killen på 5 ska givetvis få följa med! Han är såååå mallig! :D KRAMAR från ett skollhett Norge!

7 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ja ni verkar ha skållhett....här är det också varmt men blåser rätt mycket och ibland tar det i rejält...! Peter städade altan efter midsommarbjörksly :) i 36 grader *svett då*

Ha en toppen Söndag nu, underbart att få se en bild på min tjeja, saknar henne sååååå!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

Anna-Lena sa...

Jo vi hade 45 i solen igår! 45!!!

Ann-Sofie sa...

hihi, jaaa...Maja sa det *phu*
här håller jag på å packar danmark, testar nagellack, vad jag ska kombinera för färger and so on...hade tänkt grått svart o lila, nu tror jag det blir grått svart o rött ;)

KRAAAAAAAAAAM

Ann-Sofie sa...

men...kanske grått, svart o vitt då :)

Arletta sa...

Då är det väl dags för oss att boka dejt då! Välj dag!

Anna-Lena sa...

Arletta: JA! Hör av mig när jag är nere! :D

Arletta sa...

Toppen! :D