söndag, juni 21, 2009

Söndag kväll...

OJ OJ som tiden går, jag hinner inte med!!! ;) Sommarfesten igår var jättetrevlig hoppas jag kan få några bilder avnågon att visa för jag glömde kameran hemma! OCH mobilen... hm hm... Idag har jag varit och spinnat, sista innen semestern :( MEN jag ska ju HEM HEM HEM nästa måndag och denna veckan kommer bara rusa fram så snart har vi finbesök från Sverige här! KUL KUL!!! Nu i eftermiddag ikväll har jag och Oscar varit på cirkus! Åh vad mysigt det var bara han och jag med tindrande ögon (ja, båda två ;)
Oscar måste ju bara FÅ ting så där kanske jag skämmer bort, eller, JO jag skämmer bort! Här med sin kära trollestav som han kallar det sedan trollkarlen stack tre svärd i en liten box där det låg en dam!??? Jag fattar inte vissa grejer de får till alltså, fantastiskt! :D

De hade elefanter, små små ponnies, en jätteduktig hund men inte så mkt djur längre, det är inte lov! (Bra tycker jag även om dessa såg jättebra ut och verkade nöjda...)

Trapetsnummer! De var jätteduktiga! Så var det kinesiska tjejer som gjorde akrobatnummer med bollar, en kille på en enhjuling som hoppade sudsmatta och gick upp och ner på en trappa PÅ cykeln då, en eldslukare(då fick jag hålla lite om Oscar, han är ju lite besatt av och tydligen rädd för eld) och massa annat bra! Väldogt bra cirkus faktiskt inte alls b som jag var lite rädd för innan! KUL!

Nu sover Nora och Oscar ska snart sussa oxå! :) Önskar er ett skönt avslut på helgen och en go start på nya veckan! :D

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Jag köper också allt såntdär till Maja, inte för att skämma bort, men för att jag kan :))

KRAAAAAAAAM!

Underbart att bara vara på tu man hand och mysa!

Anna-Lena sa...

ha ha... så kan man oxå se på saken ;)

mamma sa...

Va trevligt med cirkus. Nu kommer vi snart!!!Superkul. Kram