torsdag, juni 11, 2009

Jag ÄR himla glad! :D

Jessica skriver att jag verkar så himla glad nu! Och det stämmer!!! Jag har dessa:




Jag älskar mina barn mer och mer för var dag som går om det är möjligt! Kanske jag spricker snart!?.. ;D Jag älskar min man! Jag åker på ett jobb jag trivs på och då lämnar jag Nora hos farmor som hon bara älskar! Jag har kommit igång med träningen och SER resultat! Lite men ett resultat! DET är superhärligt! Jag är lycklig! Just nu är jag lycklig och jobbar på att vara det... :D Kramar till DIG!

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Låter härligt, jättefint blev de ju, så Anna-Lenischt :)

KRAAAAAAAAAAAAM, resultat e nice :)

mamma sa...

Förstår din lycka för du har ju så fiiiina barn. Kram

Jessica sa...

Åh vad GLAD jag blir av att läsa ditt inlägg vännen, din glädje smittar av sig ska du veta :-)
Även om jag faktiskt oxå börjar känna att livet/glädjen kommer tillbaka...för första gången på flera år!?
Det är niiiice :-))

Och dina små godingar är såååå SÖTA!!!!

Stoooooooooooooor KRAM!!
//Jessica

Färdigbloggad sa...

Vad underbart det låter! Bra jobbat! Kram!