lördag, juni 13, 2009

God morgon soliga (men blåsiga) lördag!

Mysungarna!

Nätterna nu ser ut så här... Vid ca 2 vaknar Nora ett par ggr och jag sitter hos henne tills hon somnar om. Runt 4 vaknar hon igen MEN vägrar sova i sin egen säng och jag orkar inte sitta där länge för det är kallt och jag är trött! så hon får alltså sova hos oss! Bara en stund efter ca 4.30-5 är det Oscars tur! Han vaknar och ropar på JO som går upp och sover hos honom!!! VI är inne i en dååååålig period på nätterna nu alltså... Gääääsp! Trött trött trött... SÅ NU ska vi ut i solen och promenera lite nere vid vackra älven och få på bibblan och äta glass! :D Måste hålla humöret uppe! :D

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Usch då, styrigt, men, men...snart ändras det...! Hoppas ni har en jätteskön Lördag! Här småfixar vi lite o har ännu en innedag, e så kallt o grått ute...men, men, efter regn kommer solsken :)


Ha en jätteskön Lördagkväll o kos dere ;)

KRAMAR från Ann-Sofie

Jessica sa...

Hej vännen!
Hua, ja det är inte roligt när man inte får sova!!!
Tycker ändå du är duktig på att verkligen försöka vända det jobbiga/trötta till positivt (sen fattar jag oxå att det INTE alltid är så enkelt!!)

Patric kommer fortf in varje natt och ska ligga brevid, visst är det mysigt men inte när det ska sparkas o härjas...de ska ju helst ligga PÅ en ;-) Jag brukar försöka tänka att det går över om några år, då är det pinsamt säkert att sova hos mamma *s*

Hoppas ni får en jätte mysig söndag och har sovit bättre i natt!!!
Tänker på dig.

Stor kram!
//Jessica