söndag, april 19, 2009

solig söndag!

har sovit lite lite i natt MEN vad gör det när solen skiner! Nu har vi haft en snickare här för att få ytterligare ett pris på köket! Konkurrans är bra!.. ;) Och han är pappa till Oscars kompis på dagis så vi hoppas väl på ett fortsatt samarbete! (vi ska ju oxå göra nytt badrum uppe och lite av varje ;)
Planen idag är att tvätta bilarna och byta till sommardäck iaf på JOs bil som har piggdäck (kärringdäck He he... ;) och så ska jag njuta trädgårn och solen och promma! :) Vad ska ni hitta på i solen? :D

4 kommentarer:

Jessica sa...

Hej gumman!
Kikar in för att önska en mysig söndag :-))

Jag ska jobba i em/kväll så jag ska tillbringa större delen av dagen på jobbet :-) Men det känns ganska ok,har ju inte varit där så mycket det senaste *ler stort*

KRAMAR!

mamma sa...

Jag har jobbat och njuter av att jag är ledig må o tis, då du jobbar, du vet!!
Ha en bra vecka.
Kram

Anna-Lena sa...

Mamma! Jobbar inte månfdag för jag har ingen barnvakt! :D SÅ jag ringer! :D

Färdigbloggad sa...

Ha en skööööön vecka! Stor kram!