onsdag, april 29, 2009

Oj oj...

Jag längtar till långledigt i helgen! SÅ här busy var det länge sedan jag var! Visserligen är det trevliga ting, baka tårta och blåsa ballonger, fixa presenter osv... men puh... jag har inte ens kunnat kika in hos er än mindre skriva några inlägg! Igår fyllde som sagt JO år men an har varit bortrest i jobb och kommer hem till middag så det blir lite kalas idag. Så nu håller jag på och fixar tårtan! :) Har haft en här att kontrollera varmepumpen så hea fm gick till det, han prata och skvallra som värsta kärringen ;) he he... och så skulle Nora inte sova tänkte hon så jag fick sitta vis vagnen så hon fick mysa (nypa) med min hand i en HALVTIMME! Kul!?.. Är fortf frusen (hon verka tröttig så jag tog inte på jacka, bara kofta?) Kom mig på träning igår iaf, farmor kom upp! Världens bästa farmor! :D Så är det lite mkt på jobbet nu. Nu är det löningsdags och eftersom JO kommer hem ikväll och min chef reste bort idag ska jag betala ut all lön. Helst ikväll! OCH IKVÄLL är det mammaträff och det SKA jag gå på!?.. Kan inte göra ngt åt det förresn JO lagt in all lön iaf så... jag får väl jobba inatt!?.. ;) SÅ bilder ol blir det imorrn... Ciao!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej gumman!
Samtidigt är det ganska skönt när livet rullar på,är man bara frisk,pigg o glad brukar det mesta lösa sig :-))

Tänker på dig!!!

KRAMAR!

Ann-Sofie sa...

Hej vännen...oj, tufft schema men det fixar du nog :)

Vi hörs nån dag igen på tlf, var lite stressad förut :)

KRAAAAAAAAAAM
från Ann-Sofie

Anna sa...

Men jösses, det lät som en fullspäckad vecka!!! Hoppas det löste sig med alla löner o dyl och att Jo gillade kalaset o tårtan när han kom hem :)

kram Anna