söndag, april 26, 2009


Jag kände mig fin igår för en gångs skull :) Vi hade så trevligt. Åt god biff på Oscars (restaurang;) såg Måan som hatar kvinnor på bio och tog ett par öl på en pub! Vi satt ute med altanvärmare och det var så mysigt! :) Massa folk ute! Sen åkte vi hem och såg Rome (som vi försöker se ikapp nu?) Jag somna runt 00.30 med ett smil på läpparna! (oxå nöjd att vi hittat vad slags golv och tapeter vi ska ha på köket, det är inte så lätt att gå och kika och bestämma med två olika viljor och passa på två busungar ;)

Det har varit uuuuunderbart att ha barnfri i helgen MEN nu längtar jag efter mina småfisar! :D

5 kommentarer:

Anna sa...

Åh, låter helt underbart! Mys!!!

Jessica sa...

Åh vad härligt det låter vännen!
Och det är så härligt att verkligen känna din glädje i dina ord.

Och du är ju super snygg tjejen!!!

Vad tyckte du om filmen då?Män som hatar kvinnor?
Har inte kommit mig för att se den ännu,får vänta tills den kommer på DVD!Älskade boken.

KRAMAR!!
//Jessica

Ann-Sofie sa...

Hej storasyster...hoppas ni har haft en toppenhelg!
Här har vi firat Maja i massor, men hon är så dunderförkyld och har jätteont i halsen, har svårt att svälja så hon är hemma idag ( mån )
DU ÄR SÅÅÅÅ SNYGG!!! Hoppas du känner det oftare :)
Vill också se filmen, men det får bli på dvd...

Ha en bra vecka nu,vi kan väl höras på telefon nåndag, alltid lika mysigt att prata med dig!

KRAAAAAAAM
Ann-Sofie

Arletta sa...

Vad fin du är!

Rome, är det TV-seiren? Den kollade jag och maken på för ett par år sen. Riktigt bra!

Färdigbloggad sa...

Gu va snygg du e!!!!
Och vilken härlig helg!

Puss!