fredag, april 17, 2009

Idag- UTEDAG! :D

Jag har sågat denna och en till... de är gamla och har lite rusat iväg utan att vi eg velat det ;) SÅ jag ansade ordentligt ;)

Här var vi bara ute en kortis efter middag, förut idag har Nora krypit runt och gått i regnbyxor och upptäckt världen. Sandlådan är en favvis! :D

På fm ringde grannens barnbarn på och ville leka med Oscar. De har sprungit ut och in hos varann hela dagen (de är två syskon, en kille på 6 och en tjej på 4) så han har varit busy busy... Jag fick dem att sitta ner och dricka en stund då jag mutade med Maryland Cookies! ;)

Glassbilden kommer varje fredag. Ikväll fick Oscar och Nora köpa något! Det blev alltför söta ispinnar, ngn konstig sort, som inte ens Oscar gillade ngt särkilt! Bra!?.. ;)


NU har jag precis målat entréen en gång till! Jag blir så lycklig av VÅREN! :D

3 kommentarer:

Arletta sa...

Jasså? Så ni lyckades till slut att bli av med snöeländet? :) Härligt att släppa ut ungarna på grönbete.

Ann-Sofie sa...

Vad mycket mys ni bjuder på och dina underbarn....så söta o jag önskade jag hade er nära, nära...!!!
Kul att du börjat med hallen, ljust o fräscht, e ju lite skillnad, Peter har kommit en liten bit längre på vårat sovrum :)
Sakta är säkert men inte bra :)

Stor bamsekram, önskar er en superskön helg, ska vi försöka höras nåt ?!

KRAAAAAAAM!!!
Annso

Anna-Lena sa...

Ja äntligen snöfritt! Det ligger lite kvar på framsidan av huset (skuggsidan) :) men annars är det ju strålande sol och vår nu!!! Jippie! :D