fredag, april 24, 2009


Älskar!!!

Idag har jag och Nora myst ute på terrassen, tvättat, dammsugit, packat barnas grejer! De ska sova hos farmor och bestefar till söndag och Oscar gläder sig såååå!.. Ikväll är oxå JO borta på middag i Oslo så jag blir heeeeelt ensam vilket väl är andra gången sen jag fick Oscar och Nora!?.. ;) Iaf över natt!!! Helt otroligt! Jag har redan em klump i magen av saknad MEN ska inte ge mig och behålla dem hemma! Känns lite fånigt att lämna bort dem när jag "bara" ska vara hemma ikväll, imorrn är det ju full fart med tapet och golvinköp till kök och JO och jag ska ut! E skulle vi haft barnvakt sen igår och varit på smekmånad nu (snart två år sen vi gifte oss... livet kom emellan) och nu kom köket emellan! Ha ha... romantiskt!.. ;) Så nu ska vi bara äta och jag packa det sista så lämnar jag hos farmor, drar och tvättar bilen så ska jag måla färdigt i gången!!! Jippie! Sen blir det Rocky Road och jag... Dirty! ;)

4 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

vet vad du känner, men av en som vet och som har maken borta fyra dagar och nätter iveckan -man vänjer sig Hoppas att ni får en mysig kväll och vill önska dig en underbar helg
KRAm

Jessica sa...

Hoppas du får en fantastisk fin och skön helg!!
Förstår att du kommer sakna barnen massor men tycker det är starkt att kunna lämna iväg någon gång,man behöver så väl den där egentiden någon gång ibland!!!!!!

Jag är ensam med barnen hela helgen o tycker det är ganska skönt just nu.Hemska jess *ler snett*

NJUT av din egna tid ikväll vännen!!

KRAAAAAAAAAM!

Ann-Sofie sa...

Hej ♥ vännen ♥
Vi önskar inget hellre än att du var med oss!
Hoppas du har haft en skön kväll själv, det behövs ibland!
Maja kunde ha svartbyxan, jeansen var lite stora...får se om de funkar, t-shirten såg stor ut, men satt tight....men var lång ju, så hon gillade den! Men väskan var bäst enligt henne :) Jag ska försöka samla ihop hennes presenter, o det kommer flera bilder från kalas o mys, jag lovar :)
Ha en underbart skön helg nu!!!

KRAAAAAAAAAAM
från Annso
♥ love you ♥

Anna sa...

Vilken fin bild på Oscar :) Det är en konst det där att lära sig att vara hemma utan barnen och samtidigt känna att man faktiskt bara kan "vara", att man lixom inte måste göra nåt för att barnen inte är hemma. Hoppas du haft en mysigt kväll!

kram Anna