söndag, februari 22, 2009

SKön söndag!..

Hm... kanske mamma inte ser att jag försöker komma mig upp på bordet! För jag VET ju att jag inte får!?..

Nu ser du väl inte mamma...

Ha ha... nu ska jag ta mammas vattenglas! (för att senare bli såååå besviken då mamma resolut tar henne ner... ;)


Jo och O har precis kommit in nu! De har varit uta i ALL snö. JO har skottat taket för vi har haft lite svårt att öppna terrasstaket... Ooops!.. ;) Så nu måste vi ut igen senare för att skotta bort all snö han slängde ner i gången fram till dörren! Som förövrigt söta Guri pulsade igenom för att sälja oss VG! Hon ska komma hit på onsdag för att lära känna oss så hon kan bli vår barnvakt!!! HURRA!!! :) Inte att vi inte har superfarmor men skönt att kunna fråga ngn annan oxå! :) Inte ALLTID farmor kan... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi vilken liten busa :)
Söt som bara den!!!!

Och vad mycket snö ni har *jössses*
Vi fick 1 dm i natt,det tyckte jag var mycket när jag skulle skotta fram bilen efter natt-jobbet *fniss*

Ha en fortsatt jätte fin söndag vännen.

((KRAMAR))

Ann-Sofie sa...

Vad bra att du tog dig mod att fråga....perfekt att integrera sig med kvarteret/byn!!! Vi ska till sbro skola tor o fre....spännande!
Häftigt vad mycke snö ni har! Här har det haglat idag :D
Kramar Annso

Anonym sa...

Så stor ho e blitt!! ;) OJ! :) Og på Østlande so snøa dokke inne ;) Her regna det bare! Veit ikkje ka som er verst eg :) Ha en god mandag!! ;) KRAM