fredag, februari 06, 2009

Älskar fredagar!..

Nyoljat!


Nyinköpt!



Nyfriserad!

Nöjd med resultatet ;)

Men guuuuu vad gammal jag blivit... ;)


Vi har ätit god wok med sötsur sås och ris och nu ska vi snart mumsa chokladpudding (svensk! den norska är INTE pudding det kan de bara tro!!! ;) He he... Ikväll blir det På Spåret och annat på tv med popcorn till! De äter väl Oscar mest upp och i morgon kommer en kompis från barnehagen hit och leker med honom så han är jätteglad idag! :D Härligt att se honom så exalterad! <3 Nora gillar oxå den killen så jag hoppas de låter henne vara med lite lite... :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du blev jättefin i håret. Nån gamling såg inte jag till på bilderna. Kram

Anonym sa...

Du blev jättefin i håret. Nån gamling såg inte jag till på bilderna. Kram

Anonym sa...

Åh vad fin du var i håret!
Jätte snyggt!!
Men hördudu,inte är du gammal INTE!Och du ser ABSOLUT inte gammal ut heller *så det så* :-))

Hoppas ni får en jätte mysig fredagkväll,jag sitter ihopkurad i soffan och inväntar Lets Dance med en stoooor godisskål framför näsan ;)

KRAAAAAAAAAAAM!

Anonym sa...

Jättefin frisyr! Inte alls gammal!

Bordet är superfint. Skulle också köpt tulpaner idag men det blev inte av. Det är lite vårtecken när de börjar sälja tulpaner.

Anna-Lena sa...

Ha ha... ni är snälla ni, tack! Jag tycker jag ser trött och sliten ut?.. (det menar jag, säger inte bara för ni ska däga att jag inte gör det ;) Men KRAMAR till er för det! Sôtnosar!..

Anonym sa...

Svarte deg på bloggen min =) Ikkje tenk på det, de ha jo gått fint, og vi håper at det fortsatt skal gå fint framover =)=) KRAM

Anonym sa...

Jättejättefin i håret! Och du är inte det minsta gammal.

Ha en härlig lördag!
Stor kram från Kalmar

Ann-Sofie sa...

Så fint de blev, bordet, nice Håkan bag och jättefin i håret, vilken härlig start på helgen, jag jobbar imorrn söndag men borde vara hemma 17.30...vi kanske kan höras då? Ska till mor o far på mat i em,annars tar vi det lugnt, tråkigt blött o grått här, för blött tyvärr för skridskor på dammen :(

Ha en skön dag o kväll,
Kramar Annso