lördag, januari 24, 2009

Shopping-session...


.. MED barn är dyrt! Oscar var ju hemma igår och kylskåpet tomt så vi drog på Ica Maxi-centret! Började handla men Oscar blev så kissnödag att vi fick betala det lilla jag hunnit få ihop och åka upp (tre våningar på huset) till tredje för attt kissa! Där ligger caféet och givetvis var Oscar sååååå hungrig (jag oxå faktiskt) så det blev frallor och bullar och Solrik(Festis) och kaffe! Så ligger BR Leker bredvid (ja, leksaker...) Mamma!!! Snäääääälla... Ha ha... Jodå! Och denna bil stod utanför... jodå! Läste en artikel att vi skämmer bort våra barn (och varför) och JAG gör det... (skäms... FAST... än så länge blir de såååå glada, när de inte blir det kanske det är enklare att sluta???) AB (Anonyma Bortskämmare) finns det?.. ;D Så när barna åkt lite bil och fått fika och leksaker handlade vi äntligen färdigt!!! Puh!.. MEn vi mös massa, jag tycker eg om att skämma bort dem???.. Min lilla hemliga last!?.. He he... NU- film "The Brave One" med Jodie Foster och ost och kex! Mmm... ;) Ha en skön kväll! Kram

1 kommentar:

Chrissan sa...

Ser att vi just nu läser samma bok. Jag fyndade min igår på våran ICA på deras pocketrea...;)