söndag, januari 04, 2009

Av finaste Rana...



Denna fanns till bla mig hos underbaraste Rana. När jag började läsa hennes blogg visste jag inte att det kunde ge såååå mycket att läsa en annan människas blogg! Innan läste jag mest för jag är voyeur och otroligt nyfiken på folk?.. Nu öppnade sig mina sinnen och fylldes av snirliga beskrivningar av vardagslivet hos Rana och hennes familj! Hon skriver fyndigt, vackert, rakt, enkelt, omständligt, avslöjande, mystiskt,.. helt enkelt underbart... Min syn på bloggar ändrades iaf en gång för alla! TACK älskade vän för din fina blogg och för att du finns i mitt liv... på detta sätt iaf... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rana är bäst. Fast det är ju du också!

RANA sa...

Tårar på min kind och ett mycket brett leende. Gud vad du är gullig.

TACK.