måndag, januari 26, 2009

2... ;D

7 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Åh...vikken underbar bild på Håkan! Rocka loss lite åt mig också...

Anonym sa...

Håkan Hellström kan inte sjunga. Är det bara jag som tänkt på det;)

Tänk att han spelat i Broder Daniel!

Anna-Lena sa...

Annica; Nu får du pasa dig! Det är MÅNGA som tänkt så men de tänker FEL! ;) He he... Han KAN sjunga sen (dvs han sjunger faktiskt helt på ton eller fel på rätt sätt...) sen att inte alla uppskattar hans sätt att sjunga på kan jag inte debattera! :) Smaken är som baken!

Anonym sa...

Håller med Annica: Håkan Hellström kan inte sjunga,men...han har sån energi och sån känsla när han sjunger att jag bara älskar honom.
(nu har jag väl både lite rätt och lite fel?¤)
Kram

Anonym sa...

Han är den nya tidens diktare.En Cornelius w.Hahaha, det behöver inte vara perfekt för att avra bra.

Ann-Sofie sa...

Håkan Hellström är en av få som KAN sjunga ju...om inte annat så rakt in i hjärtat!!!...och sjunga KAN väl alla...ta i från magen och Lycka till!

Kramar Annso

Anonym sa...

hihi.. oj vad kul att få se honom live, han är en riktig live artist. Så himla duktig också! Ha det så himla trevligt!!