fredag, december 12, 2008

saknar intelligens!!!

Observera att Nora använder sin lussebulle till öronskydd? istället!.. Hm...


Eftersom jag inte är skarpaste kniven i lådan!!! så visar jag bara dessa triviala bilderna på en iofs jättegod yoghurt- Rom Russin, från paketet Julfavoriter som dessutom innehåller Ingefära som jag ser fram emot att smaka! Och så sötisarna då(iofs inte triviella!!! :) som fikar lussekatter! Mmm... De blev jättagoda och saftiga!.. ISTÄLLET för från lucian i morse! Vi var ju uppe och ute ur dörren allihopa till 7.50 för att se lucia i barnehagen! JAG GLÖMDE KAMERA!!!!!!!!! Skitsur! Får se om JO fick några fina med sin mobil!?.. Men han är ute ikväll så de får ni i så fall se imorrn! Det var iaf mysigt att se och vi fick kaffe och lussebullar efteråt och Oscar var med Nora och mig hem igen! Han har varit lite trött och sliten denna veckan så han behövde nog en hemmadag! Så var han ju hos farmor iaf till 14 så... Nora sov och jag jobba och när Oscar kom hem var vi ute en stund och gav fåglarna mat! Ja. Då tog jag mobil-bilder, de kan jag visa sen! NU ska Osse söt sova! :D

Inga kommentarer: