fredag, december 19, 2008

Detta är vår julkorts-bild i år! :)

... Kanske vi skulla valt denna!?.. ;D HE he...
Julbordet igår var... skitkul, faktiskt! Trots att det bara var jag och typ 15 killar/män! så flöt samtalen riktigt trevliga och jag k¨nde mig som en av... gutta. liksom! ;) Kul! Får se om JO tog ngn bra bild så ni kan få se oss!? Men JO och jag var hemma igen till midnatt så hade jag varit kvar längre kanske stämningen blivit grabbigare!?.. Hur som... Kul var det! Är lite trött idag, helt förståeligt! Idag blir det middag hos JOs syster och familj! Ska bli kul! Oscars (och givetvis Noras oxå men hon är itne så medveten ännu!) kusin Stian komemr hem från studier och Oscar ser såååå fram emot att träffa honom! :D Ska bli mys! I helgen ska ordnas med sista klapparna och packas! :D Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Super FIN bild!!!
Är så ledsen för att mina julkort försvunnit,får kanske lägga det på bloggen sen iaf *snyft snyft*

Härligt att kvällen igår blev så lyckad,hoppas ni får en jätte trevlig middag idag oxå!!

KRAMAR

Ann-Sofie sa...

Kul att festen va trevlig, ha en skön kväll o hälsa norrbaggarna!
Jättefina kort!
Ann-Sofie

Anonym sa...

Jättefint julkort. Men nr 2 var häftigt. Lite annorlunda. =) God Jul och Gott Nytt år på er. Kram kram

Anonym sa...

Jättefin bild på glada familjen ;)

*julkramar*